Bijna thuis..... - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Ellis Heide - WaarBenJij.nu Bijna thuis..... - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Ellis Heide - WaarBenJij.nu

Bijna thuis.....

Blijf op de hoogte en volg Ellis

08 Juli 2016 | Nederland, Almere Stad

8 juli 2016
De Adacmonteur had ook geen oplossing. Toen de monteur aan Hans vroeg de motor te starten sloeg hij natuurlijk ook direct aan! Zij een stukje rijden. Natuurlijk reed hij weer als een zonnetje. Zelfs op het stuk waar we een paar uur over gedaan hebben om hem omhoog te komen. De monteur ging onverrichterzaken weer weg. Hij gaf nog wel een adres van de dichtsbijzijnde garage voor als het morgenochtend toch niets zou worden.....
Nou, daar zaten we dan!
Vanmorgen eerst maar eens voldoende broodjes, bij de bakkersauto die om 8.30 uur bij de camping langskwam, ingekocht. Wij verwachten een lange dag! Volgens Garmin is de snelste weg naar huis nog 350 km. We besluiten in ieder geval om om de 200 km een parkeerplek te zoeken en minstens een uur te pauzeren. Rond 10 uur vertrekken we van de camping. Voor de derde keer passeren we onze rampheuvel en wederom rijdt hij als een zonnetje. Ok, snelweg op.... en daar gaan!
Zo'n 2 uurtjes later zoeken we een parking op voor koffie en broodjes. En weer een uurtje later zijn we weer onderweg. De hele verdere reis gedraagt ons motortje zich prima! Lust je nog peultjes....!
Als we de grens gepasseerd zijn check ik mijn berichtjes en zie dat ik een telefoontje gemist heb. Michelle heeft geprobeerd te bellen en ik ontvang een app van Stefan..... klinkt niet goed. En na ons telefonisch contact blijkt dat hun aannemer het bijltje erbij neer gegooid heeft. We rijden niet naar huis maar eerst maar even naar Almere om te kijken of we hun met raad en daad kunnen bijstaan.
Wij zijn in ieder geval weer veilig in eigen land aangekomen!

• 08 Juli 2016 - 21:33

Greet:

welkom thuis echt een fijne vakantie is het niet geweest maar ik (wij) horen volgende week wel

groetjes greet

• 09 Juli 2016 - 10:43

Ellis Heide:

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, hoor! Alleen wat motorproblemen.... verder hebben we een lekkere en zonnige tijd gehad. Wat wel jammer was dat we 's morgens nog heerlijk buiten in het zonnetje hebben ontbeten en we reden NL in en het begon te regenen... Ik wil terug!