Eerste vakantiedag - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Ellis Heide - WaarBenJij.nu Eerste vakantiedag - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Ellis Heide - WaarBenJij.nu

Eerste vakantiedag

Blijf op de hoogte en volg Ellis

18 Juni 2016 | Nederland, Dronten

18 juni 2016
Eindelijk! Onze vakantie is begonnen en we hebben er zin in! Afgelopen week de camper vakantie klaar gemaakt. Dus vanmorgen alleen nog de laatste spullen inruimen, fietsen aan de camper hangen en gaan met die banaan! Hahaha.... keep on dreaming!
Nee, helaas. Hans vond dat de achter remmen nog een aanpassing nodig hadden. De cilinders begonnen te lekken en dikkere wielen zou ook wel prettig zijn... dus dat heeft hij afgelopen week toch maar even gedaan. Toen we donderdagavond dus even met de camper langs zijn werk reden voor het vullen van de watertank kwam hij er achter dat er het stuur wel heel erg trilde.... Hij vond het geen prettig idee om zo'n 4000 km met een trillend stuur te rijden. Dus moest hij zaterdagmorgen ook nog even de wielen laten balanceren.

Afin, om 14.45 stapten we bepakt en bezakt in de camper om te vertrekken. De eerste stop is nog in Nederland, Dronten. Jan en Hester vieren een feestje vanwege hun verjaardagen en 10 jarig huwelijk. We mogen de camper op de oprit zetten en gaan dan gezellig feesten. Begint de vakantie toch nog goed!

Morgen willen we dan bijtijds vertrekken en we stoppen niet meer voor we in Duitsland zijn. Verwachtte volgende stop wordt waarschijnlijk: Brüggen.

• 18 Juni 2016 - 15:35

Lydia:

Hoi,
    In iedergeval gaan jullie veilig op pad !! Het begint met een feestje: verwennerij voor de camper, zo hebben jullie een feestje, de hele vakantie gaat 1 feest worden. Geniet ze